înapoi

API și FOJO anunță etapa a doua a Școlii de management și publicitate pentru mass-media regionale

12 Ianuarie 2021


Asociația Presei Independente (API) în parteneriat cu FOJO Media Institute din Suedia anunță etapa a doua a Școlii de management și publicitate pentru mass-media regionale. Anterior, în cadrul Școlii care a fost lansată în anul 2019 au avut loc o sesiune de planificare strategică, iar cinci redacții au beneficiat de consultanță in-house, oferită de experții FOJO. În 2021, Școala de management și publicitate pentru mass-media regionale continuă, iar tema etapei a doua este businessul media digital.

Pentru participare sunt invitate toate instituțiile mass-media regionale care vor să devină „Digital First”: să-și crească auditoriul online și implicarea acestuia, să găsească și să majoreze sursele de venituri din Internet. Pentru toate redacțiile acceptate vor fi organizate cursuri online (webinare, lecții la distanță), iar șase din cele mai motivate redacții care nu au fost anterior beneficiare directe ale Școlii, vor fi selectate pentru consultații in-house și coaching suplimentar.

 

Probabil, deja ați făcut primii pași în domeniul digital, sau poate abia vreți să-i faceți pentru că ați înțeles că în următorii ani nu va exista o altă cale pentru dezvoltarea conținutului editorial și pentru lucrul cu auditoriul. În acest program vor fi acceptate acele redacții care nu numai își pun acest scop, dar sunt gata și să-și direcționeze eforturile și resursele pentru atingerea scopului, și anume:

 

• să reorganizeze activitatea redacției;

 

• să redirecționeze resursele umane și financiare;

 

• să participe activ în activitățile de instruire și coaching ale programului.

 

Principalul consultant al programului este Tudor Darie, CEO și fondator Fagura Moldova, antreprenor IT cu experiență de lucru în mass-media online, e-commerce și publicitate online.

 

În funcție de necesitățile redacțiilor regionale selectate, vor fi selectați alți traineri și consultanți de peste hotare.

 

Activitățile din cadrul Școlii se vor desfășura în limba rusă, cu participarea unor experți străini FOJO vorbitori de limbră rusă.

 

Pentru participarea în program, redacțiile trebuie să transmită o scrisoare de motivare (cel mult o pagină, în formă liberă, în limbile română sau rusă), care va conține informații despre:

 

• prezența instituției media în online,

 

• ce scopuri doriți să atingeți în următorul an în domeniul digital,

 

• de ce tip de consultanță aveți nevoie.

 

Conducătorii redacțiilor care doresc să participe la etapa a doua a Școlii de management și publicitate pentru mass-media regionale sunt rugați să transmită scrisoarea de motivare cu informațiile indicate mai sus până la 29 ianuarie 2021 inclusiv, la adresa electronică api@api.md.

 

Pentru detalii suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon: 022 220996.

 

Școala de management și publicitate pentru mass-media regionale este desfășurată în R. Moldova de FOJO Media Institute din Suedia și Asociația Presei Independente (API), cu suportul financiar al Agenției suedeze pentru dezvoltare internațională (Sida).