înapoi
API angajează Coordonator/Coordonatoare comunicare și rețele sociale
Data limită de înregistrare
01 Aprilie 2024
Asociaţia Presei Independente (API), organizaţie necomercială care promovează și oferă asistență pentru dezvoltarea durabilă a organizațiilor media și a jurnaliștilor independenți, angajează Coordonator/Coordonatoare comunicare și rețele sociale.
Condiţii de angajare: program de muncă complet, contract individual de muncă pentru perioadă determinată.
Responsabilităţile poziţiei de Coordonator/Coordonatoare comunicare și rețele sociale:
-
Realizează Strategia de comunicare a API;
-
Propune şi dezvoltă idei creative pentru campaniile de informare și promovare;
-
Elaborează și implementează strategii de conţinut pentru mediul online, îndeplinind atribuțiile de SMM (social media manager);
-
Creează și gestionează conținut creativ pentru conturile pe reţelele de socializare ale API și Stopfals.md, inclusiv Facebook, Instagram, Youtube, Telegram, TikTok;
-
Administrează şi actualizează pagina web a API în limbile română şi engleză;
-
Realizează campanii de marketing online, analizează eficiența fiecărui canal de comunicare;
-
Evaluează audiența și eficiența campaniilor de marketing și a altor activități de promovare;
-
Organizează campanii de comunicare, redactează și difuzează comunicate de presă şi dezvoltă relaţii cu presa;
-
Dezvoltă instrumentele necesare comunicării interne (cu membrii API) şi comunicării externe;
-
Elaborează buletinul informativ pentru membrii organizației (APInfo);
-
Contribuie la elaborarea materialelor promoționale şi informative ale organizației.
Criterii de selecţie:
-
studii superioare în jurnalism, comunicare sau alte domenii conexe;
-
experienţă în domeniul jurnalismului și/sau comunicării de cel puţin trei ani, inclusiv abilităţi de editare on-line a materialelor textuale, audio şi video;
-
experiență de social media manager (SMM) și abilități de a crea conținut atractiv și relevant pentru diferite audiențe și platforme social media;
-
experienţă şi abilităţi de comunicare şi organizare;
-
abilităţi excelente de scriere şi redactare a materialelor;
-
cunoaşterea avansată a limbii române (cunoaşterea limbilor rusă şi engleză constituie un avantaj);
-
spirit de echipă, punctualitate şi responsabilitate.
Persoanele interesate vor trimite până la 1 aprilie 2024 inclusiv, un Curriculum Vitae care va conține și cel puțin două nume și datele de contact ale persoanelor de referință, la adresa electronică: cristina.bobirca@api.md
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Pentru informaţii suplimentare:
Tel.: (022) 210602
Persoană de contact:
Cristina Bobîrca, şefă Departament Instruiri şi Dezvoltare organizaţională